Het intakegesprek is altijd gratis en vrijblijvend. Voor de sessie zelf hanteer ik een vast tarief van €125 per sessie, ongeacht de duur. Dit geeft ons de ruimte om op een ontspannen manier te werken aan jouw doelen, zonder op de klok te hoeven kijken.
Boek vrijblijvend een intakegesprek via onderstaand contactformulier.
Ik zal zo snel mogelijk contact opnemen met je, zodat we je innerlijke reis naar verandering kunnen beginnen.

Betalingsvoorwaarden Hypnosepraktijk Inner-Harmony
Artikel 1. Algemeen
1.1 Deze betalingsvoorwaarden maken integraal onderdeel uit van de Algemene Voorwaarden van Hypnosepraktijk Inner-Harmony (hierna te noemen: “de praktijk”).
1.2 Door gebruik te maken van de diensten van de praktijk gaat de cliënt akkoord met deze betalingsvoorwaarden.
Artikel 2. Tarieven
2.1 De tarieven voor de diensten van de praktijk worden voorafgaand aan de behandeling schriftelijk of mondeling aan de cliënt gecommuniceerd.
2.2 Alle tarieven zijn inclusief BTW, tenzij anders vermeld.
2.3 De praktijk behoudt zich het recht voor om tarieven te wijzigen. Eventuele tariefwijzigingen worden minimaal 30 dagen voorafgaand aan de ingangsdatum gecommuniceerd.
Artikel 3. Betalingsverplichting
3.1 Betaling voor de diensten dient direct na afloop van de sessie te geschieden via de door de praktijk aangeboden betaalmethoden, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen.
3.2 In geval van een schriftelijke overeenkomst kan betaling op factuurbasis plaatsvinden. De betalingstermijn bedraagt in dat geval 14 dagen na factuurdatum, tenzij anders overeengekomen.
3.3 De cliënt is verantwoordelijk voor tijdige en volledige betaling van de verschuldigde bedragen.
Artikel 4. Niet-tijdige Betaling
4.1 Indien de betalingstermijn wordt overschreden, ontvangt de cliënt een betalingsherinnering met een uiterlijke termijn van 7 dagen om de betaling alsnog te voldoen.
4.2 Indien de cliënt na deze termijn niet heeft betaald, is de praktijk gerechtigd wettelijke rente in rekening te brengen over het openstaande bedrag vanaf de vervaldatum van de factuur.
4.3 Alle redelijke kosten die door de praktijk worden gemaakt om de betaling te innen, zoals incassokosten, gerechtelijke en buitengerechtelijke kosten, komen volledig voor rekening van de cliënt.
Artikel 5. Annulering en No-show
5.1 Annuleringen van afspraken kunnen kosteloos worden gedaan tot 48 uur voor de geplande sessie.
5.2 Bij annulering binnen 48 uur voor de afspraak is 50% van het overeengekomen tarief verschuldigd.
5.3 Bij annulering binnen 24 uur of bij het niet verschijnen op de afspraak (no-show) is het volledige tarief verschuldigd.
Artikel 6. Restituties
6.1 Restituties worden uitsluitend verleend in geval van gegronde redenen, ter beoordeling van de praktijk.
6.2 Eventuele verzoeken tot restitutie dienen schriftelijk te worden ingediend binnen 14 dagen na de betreffende sessie.
Artikel 7. Aansprakelijkheid bij Betaling
7.1 De praktijk is niet aansprakelijk voor enige schade die voortvloeit uit vertragingen of fouten in betalingsverwerking door externe betaalproviders.
7.2 De cliënt blijft te allen tijde verantwoordelijk voor het correct en tijdig voldoen van de betaling.
Artikel 8. Geschillen
8.1 Op alle betalingsvoorwaarden is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
8.2 Eventuele geschillen die voortvloeien uit of verband houden met deze betalingsvoorwaarden worden bij voorkeur in onderling overleg opgelost. Indien dit niet mogelijk blijkt, worden geschillen voorgelegd aan de bevoegde rechter in het arrondissement waar de praktijk is gevestigd.
Artikel 9. Wijzigingen
9.1 De praktijk behoudt zich het recht voor deze betalingsvoorwaarden te wijzigen. Wijzigingen worden schriftelijk of via de website gecommuniceerd en treden in werking op de aangekondigde datum.
9.2 Bij gebreke van een specifieke ingangsdatum treden wijzigingen 30 dagen na publicatie in werking.